A Család-barát magazinnál vendégeskedtünk Kittivel

Meeting with a legend (famous hungarian singers from the 70ths) and prepare a canvas for his birthday... hmm ..I'm so awed :)

Talking about creative painings and pastes in the national TV chanell. 



Ismét meghívást kaptam a Család- barát magazintól, hogy bemutassam munkáimat a kreatív sarokban. Kitti lelkesen csatlakozott hozzám, bár még nem tudta mire vállalkozik, és hogy másfél órát ülni egy helyben megterhelő lehet, mindegy, fő a lelkesedés. 
Sok-sok vászonképet vittem magammal, mindenféle stílusban, ezeket is hozom hamarosan! Nagyon örültem, hogy a születésnapos Kóbor János volt éppen a társ műsorvezető, mert azon túl, hogy egy legendával találkozhattam, átadhattam a stúdióban készített vászonképet neki, aminek nagyon örült. Sajnos a technikákról. pasztákról kevesebb szó esett, de nagyon vidám délelőtt volt, Kittinek izgalmas volt a stúdió. Köszönjük a lehetőséget!




1 comment:

  1. Bájos voltál, Bea és a kislányod is nagyon aranyosan szerepelt. A vászonképre Kóbor János méltán lehet büszke!

    ReplyDelete