Egy Anna-bál története


Régen szokás volt, hogy az Anna-bálon résztvevő fiatal lányok a bál előtt készíttetettek pár fényképet az ottani fotográfussal, hogy megörökítsék magukat szép ruhában, csinos frizurával. Nekem is van pár ilyen romantikus fényképem a nagymamámról, amiket már kislányként is álmodozva nézegettem. Gyönyörűnek láttam rajtuk a nagymamát, boldognak, szépnek, mosolygósnak. Felnőtt fejjel sem felejtettem el ezeket a képeket, egyre nagyobb becsben tarom őket, szerettem volna méltó albumba rendezni őket.

 Az album alapját egy csodaszép Nőicsizmás, angyalszárny formaalbum adta. Próbáltam visszaadni a bál hangulatát, csillogását, ezért sok arany díszítést használtam, füstfóliázást, csillámport és az arany embossing domborítást kombináltam.

Amikor a gyermekeim kezükbe vették, elkerekedett szemmel nézték a csodaszép dédi mamát, és tömérdek kérdéssel halmoztak el az akkori báli szokásokról.


"Az élet egy keringő, melyet eltáncolsz a sírig, életed csak attól függ, kivel táncolod végig!"















No comments:

Post a Comment