Kreatív naptárak

Minden évben magam készítem a naptárakat, amit a család használ. Három verziót használunk, mindegyiknek más-más szerepe van.

Az asztali naptárat idén egy A5-ös mappából hajtogattam. A felső lapját három részre hajtottam, majd két miltonkapoccsal rögzítettem, melyeket egy tetszetős papírral takartam el.. Át kellett még kötnöm egy szalaggal is, hogy ne csússzon szét. Internetről töltöttem le naptárat ( a bejegyzés alján belinkelem az oldalt, ahonnan letöltöttem a grafikákat), rajzlapokra nyomtattam, méretre vágtam. Nagyon szeretem a fontosabb dátumokat dekortapasszal kiemelni. 
Nagyon tetszik ez a megoldás, azt tervezem, hogy év közben naplószerűen használom, felfűzöm rá az apró emlékeket, év végén pedig az alját visszahajtom, kidíszítem, és elteszem emlékbe, mint egy naplót.













A táskámba hordott naptárnak tartósnak kell lennie, sok-sok lappal, de mégis szeretem ha felvidít a látványa, amikor beírom a tizennyolcadik fogszabályzás időpontot... :) Idén romatikus hangulatba voltam készítése közben, rózsás scrapbook papírokból hajtogattam elválasztó lapokat. A borítót egy ezüst fóliával díszített írásvetítő fóliából készítettem.










A konyhába is ki szoktam tenni egy kis naptárat, amivel díszítem is a polcot. Természetesen az elmaradhatatlan IKEA-s keretbe tettem, az adventi naptár már úgy se aktuális :)




Ezt a tündéri grafiát, és még sok más ingyenes naptártípust a http://todayscreativeblog.net/crafts-2/printables/ oldalon találtam.