Scrap 2 Days workshop, San Marino - Layout and Mini album


 I was so happy for being invited to teach a layout and mini album workshop at Scrap 2 Days along with the über talented Irina Honchryk. I have absolutely loved teaching in Italy! I'm so thankful to Serena (Scrap it Easy) for organizing the event and for letting me come and teach! The workshop was held in a beautiful hotel in San Marino. 

Nagy izgalommal készültem a május végi Scrap 2 Days napokra, ahova meghívtak  idén Irina Honchryk -val együtt oktatónak. Egy oldal és egy mini album elkészítését kellett bemutatnom és megtanítanom. A  két napos workshopot egy gyönyörű hotelben, San Marinoban tartották, ahol napsütés, medence, finom koktélok, és tökéletes szervezés várta a résztvevő hatvan hölgyet. 


Serena, a szervező minden apróságra gondolt. Ez a kaktusz ültetőkártya az egyik kedvencem :)


My first class, the layout workshop, started at 9.30am. We dove right in and got messy with some gesso and watercolor paint.

A szombati nap egy scrapbook oldal elkészítését tanítottam meg. Két csoportban, 30-30 főnek mutattam meg a vízfestéktechnikával készült hátteret és elrendezést.


I taught this layout:

Ezt az oldalt készítettük el együtt.



Nagyon örültem a csodaszép oldalaknak, amiket készítettek a résztvevők, Jó volt a hangulat, és nagyon élvezték az új technikát, amit tanultak.


Lunch break in the Pop Up store :)




In the afternoon I taught how to create a 'hidden henges' mini album. We used Crate Paper Oazis collection with the lovely Oh my Heart ephemera pack.

A délután a minialbum készítésével folytatódott. Négy óránk volt arra, hogy elkészítsük a minialbum vázát, a díszítést másnap, vagy otthon lehetett folytatni. Egy 'hidden finges' technikával készült albumot vittem, aminek a technikája közismert, sok videó van az elkészítéséről a videoportálokon. Igyekeztem egyedivé tenni az albumot a papírok összehangolásával, sok-sok tüll, pausz betéttel, és zsebes megoldásokkal. A képen a főszervezővel, Serenával mutatjuk be az album szerkezetét. 


 Az albumnak fergeteges sikere volt, imádták, de a négy óra tényleg csak arra volt elég, hogy megértsék az album felépítését, és összeállítsák a borítót és az oldalakat. Szerencsére nem bánták :)




I designed a Hungarian folk art chipboard and gave for the participants as a gift. They could use them for their mini album. The title and the Hungarian flowers are downloadable in dxf form.

A résztvevők számára ajándékot is vittem, egy általam tervezett, magyar népi ihletésű chipboardot, amit a minialbumhoz tudtak felhasználni. Az album címe és a magyaros minta vágósablonja letöthető innen DXF formátumban.



Hereis a walk-through video about the mini album I taught at the WS: 
Itt tudjátok végiglapozni velem az albumot:









Here is the long process video of the mini album:
Itt tudjátok megnézni az album összeállítását:


A minialbum workshopot is kétszer tartottam meg, így vasárnap délelőttre is maradt még feladat. Összességében nagyon örültem, hogy elvállaltam... igazság szerint már sok megtisztelő felkérést kaptam külföldről, de udvariasan visszautasítottam a lehetőséget, mert túl sok időt vesz el a családtól. De itt két éve Wilna Furstenberg volt, tavaly pedig Paige Evans tanított, egyszerűen kihagyhatattlan lehetőség volt. A résztvevők nagyon kedvesek voltak, tetszett nekik minden, amit vittem, és rengeteg dícsérő szót kaptam a szervezőktől is. Ezek után talán jövőre is elvállalok egy hétvégét... ki tudja? :)


Köszönöm, hogy benéztetek, szép nyarat mindenkinek!

3 comments:

  1. I would also love this file as an SVG if possible. Love your work!!! :) Thanks

    ReplyDelete
  2. this is an amazing album. I noticed you didn't add adhesive to the centre of the hinges, over the spine. Will it make a difference? I usually do, but have noticed more and more people don't.

    ReplyDelete
  3. Is Memory available as an svg? I would love this for the album of my parents who are in Heave. Thank you so much.

    ReplyDelete