Mosoly



Talán emlékeztek még, hogy Valentin napra készítettem páromnak egy fénykép montázst, amelyben egy nagy csokor mosollyal köszöntem meg Neki az elmúlt évek sok - sok örömét, és szeretetét. Kinyomtattam, és egy A4-es formátumba kapta meg, nagyon örült neki, majd hamarosan a többi papír közé keveredett az aktuális számlák és intézendők közé. Néha emlegette, hogy mennyire tetszett neki, de nem álltunk neki megkeresni, hol is van... de a minap a kezembe került, és nem is tettem le többet. Ha tényleg ennyire tetszik Neki, akkor megéri egy vászonképbe foglalni, legalább nem veszik el többet:)

Élénk színeket akartam használni, hogy kifejezzék azt a jókedvet és nevetéssel teli nap hangulatát, amely a képek elkészítését övezte. Eleinte kicsit féltem a két erős szín kombinációjától, de amikor kész lett, imádtam az összhatást. Azt hiszem új területre tévedtem, alig várom, hogy kipróbáljak még pár vad kombinánciót :)











2 comments:

  1. Méltó helyük lett a csodaszép fényképeknek, gratulálok! Nagyon tetszik a háttér, meg a keret-kommentár! 😊👍

    ReplyDelete
  2. Gyönyörű vagy és szépséges lett a képed!! Nagyon nagyon tetszik!

    ReplyDelete