Kedvenc anyák-napi ajándékaim

Dobozka tele szeretettel



Egyik legkedvesebb ajándék, amit édesanyámnak készítettem ez a kis dobozka volt. Nagyon egyszerű összeállítani, mégis látványos meglepetés lesz belőle!

A doboz alapjául egy 30*30-as, két-oldalán mintás scrapbook papír szolgál. A papír sarkából kivágunk egy 12x12 cm-ű kockát, ebből készül a tető, a maradékból pedig egy minden oldalán 9 cm hosszú keresztet.  Ennek az oldalai felhajtva kapjuk meg a doboz formát, a tető pedig összetartja az oldalakat.



A doboz belső oldalait az unokák fotóival díszítettem, a tetejét pedig virágokkal, gyurmapillangóval. A dobozt megtöltöttük a gyerekek által készített apróságokkal, amiket selyempapírba csomagoltunk. 





Azért szeretlek mama, mert...





A másik kedvenc ajándékötletem az üzenetekkel teli kis befőttesüveg. Egy kisebb méretű befőttesüveget kitisztítottam , feldíszítettem a tetejét oldalát, majd ráírtam, hogy „Drága mama, szeretlek mert…” Csíkokra vágtam pár színes papírt, és a gyerekekkel együtt kitöltöttük őket. A legtöbbön az szerepelt, hogy …mert finomakat sütsz” :)




No comments:

Post a Comment