Sziluett képek készítése


Ezeket a képeket a családról készítettem, sokáig díszítette a falunkat egy képkeretbe rendezve. Mivel köztudottan én az egyszerű megoldások híve vagyok, nem vettem elő a pauszpapírt, és a lámpát, hogy fél órákat ültessem a gyerekeket a papír előtt, hanem nagyon egyszerű módszert találtam ki.
A kompakt gépemmel lefotóztam őket profilból egy fehér fal előtt (10 perc), kinyomtattam a képeket sima írólapra tinta-spórolós üzemmódba (10 perc), vékony filccel körberajzoltam a profiljukat, majd a kép mögé egy kis darabka gyurmaragasztóval (hogy nem mozduljon el) egy fekete papírt helyeztem, és egyszerre a vonal mentén körbevágtam őket körömvágóollóval (15 perc).Kész :)

Persze vannak elegánsabb photoshopos megoldások, de szerintem kézzel szebbet lehet készíteni, mert így szépérzékünket használva kicsit ki tudjuk emelni a szempillákat, orrvonalakat...